جداکننده مغناطیسی دائم اتوماتیک (Permanent Magnetic Self Cleaning)

یکی از موارد فراوان که موجب از کار افتادن دستگاهها در معادن و واحدهای صنعتی میگردد ، وجود قطعات فلزی و آهنی در مواد اولیه می باشد که این فلزات و قطعات آهنی باعث آسیب به سیستم های خردایش شده که از کار افتادن این تجهیزات حتی برای ساعاتی کوتاه موجب خسارت مالی بسیار زیاد میشود. جداکننده مغناطیسی دائم اتوماتیک میتواند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری نماید.

ویژگی های سپراتور مغناطیسی

دستگاه سپراتور مغناطیسی دائم اتوماتیک جهت جداسازی قطعات آهنی ، ناخن لودر ، میلگرد ، نبشی و قطعات شکسته شده از شوت ها و سرندها ، پیچ و مهره و …. از مخلوط مواد طراحی و تولید میگردد و به منظور نصب در خطوطی بوده که میزان آلایندگی فلزی زیادی بوده و یا امکان جداسازی دستی توسط  اپراتور وجود نداشته باشد .

موارد استفاده جداکننده مغناطیسی دائم اتوماتیک

در جداکننده مغناطیسی دائم اتوماتیک، جداسازی قطعات توسط یک نوار نقاله انجام میپذیرد، نوار نقاله مذکور دور سپراتور دائم میچرخد و قطعات جذب شده توسط مگنت را به بیرون از کف نوار نقاله پرتاب می کند ، برای این کار از نیروی یک الکتروموتور و گیربکس استفاده شده و نبشی های غیر مغناطیسی نصب شده بر روی نوار نقاله باعث کمک کردن به جداسازی قطعات میگردد.

از ویژگی های این دستگاه میتوان به استفاده از قویترین مگنت های حال حاضر جهان و همچنین طراحی مطابق با استانداردهای روز با بالاترین شدت میدان مغناطیسی اشاره کرد.

طراحی مطابق با استانداردهای روز

قویترین مگنت های حال حاضر جهان

جداسازی قطعات آهنی ، ناخن لودر ، میلگرد ، نبشی و….

مشخصات

طراحی و ساخت با بالاترین شدت میدان مغناطیسی
طراحی و ساخت جهت نوار نقاله با ظرفیتهای مختلف
استفاده از مگنت دائم با بالاترین گرید
طراحی قطب بندی توسط نرم افزار پیشرفته
استفاده از ادوات و تجهیزات ایمنی مختلف در دستگاه

گالری تصاویر

جداکننده مغناطیسی دائم اتوماتیک

محصولات پیشنهادی گرادیان

صنایع مورد استفاده

صنایع فولادی

زغال سنگ

معدن

چوب

آلومینیوم

بازیافت سرباره

سیمان

بازیافت و کمپوست

سنگ آهن

کاشی و سرامیک

فهرست