درام سپراتور مغناطیسی خشک (Dry Magnetic Drum Separator)

درام سپراتورهای هوزینگ دار تولیدی گروه صنعتی گرادیان با ساختار مناسب جهت جداسازی اتوماتیک قطعات آهنی از مواد اولیه به منظور (افزایش کیفیت محصول نهایی/حذف قطعات آهنی و عدم خسارت به تجهیزات/پر عیار سازی سنگ آهن) در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد.

درام سپراتور مغناطیسی تشکیل شده از هوزینگ (از جنس فولاد ضد زنگ ) و یک پوسته استوانه ایی (از جنس استنلس استیل ضد سایش )که یک میدان مغناطیسی ثابت ایجاد میکند، زمانیکه مواد اولیه توسط فیدر بر روی غلطک درام سپراتور ریزش میابد ، مواد غیر مغناطیسی در مسیر طبیعی سقوط کرده و از شوت خروجی مربوط تخلیه میشود ،در حالیکه آهن جذب شده بر روی پوسته غلطک تا آخرین نقطه مغناطیسی گردش کرده و در پشت غلطک میگردد.

درام سپراتور مغناطیسی در دو تیپ دائم (permanent) و الکتریکی (electrical) طراحی و ساخته می شود، درام سپراتور تیپ دائم در سه مدل  قابل تولید میباشد که بسته به نوع جداسازی انتخاب میگردد.

این گروه توانایی تولید درام سپراتور دائم بصورت گوس متغییر را نیز داشته و در صنایعی که نیاز به شدت میدان مغناطیسی متفاوت هستند کاربرد دارد .این درام سپراتور میدان مغناطیسی متغییر داشته و بسته به نوع و عیار مواد معدنی قابل تغییر میباشد.

از مزایای این دستگاه میتوان به طراحی و ساختار استاندارد / بیشترین قطب بندی مغناطیسی در غلطک دستگاه / ثابت بودن شدت میدان مغناطیسی در مدت زمان کارکرد / عمق نفوذ بالای میدان مغناطیسی / قابلیت دلخواه جهت رسیدن به بهترین عیار مورد نظر و ساختار استاندارد دستگاه اشاره کرد.

درام سپراتور کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف داشته که میتوان به صنایع سنگ آهن (مگنتیت و هماتیت ) کروم ، زغال سنگ ، منگنز ،مس،فولاد و ریخته گری ،آلومینیوم ، بازیافت و کمپوست ، سرب  و روی ، خاک های صنعتی ، نئوپان و کاغذ ، گچ و آهک ، کاشی و سرامیک ، شن و ماسه ، صنایع نسوز ، مواد غذایی و …. اشاره کرد.

پر عیار سازی سنگ آهن

افزایش کیفیت محصول نهایی

جداسازی اتوماتیک قطعات آهنی از مواد اولیه

مشخصات

طراحی و ساخت در شدت میدان های مختلف
طراحی و ساخت در ظرفیت های مختلف
استفاده از قویترین و پایدار ترین مگنت ها
طراحی قطب بندی توسط نرم افزار پیشرفته

گالری تصاویر

محصولات پیشنهادی گرادیان

صنایع مورد استفاده

صنایع فولادی

معدن

بازیافت سرباره

سنگ آهن

زغال سنگ

فهرست