رول سپراتور مغناطیسی (شدت بالا) / (Magnetic Roll Separator (High Intensit

رول سپراتور های مغناطیسی تولیدی گروه صنعتی گرادیان از جمله جداکننده هایی هستند که با شدت میدان بسیار بالا جهت جداسازی مواد پارا مغناطیس و یا کانی هایی با ترکیبات آهن دار در مواد معدنی نظیر هماتیت ، اکسید آهن ، لیمونیت ، بنتونیت ، میکا و ….. که توسط مگنت های معمول قابل جداسازی نیست استفاده میگردد.

مواد اولیه توسط سیستم ویبراتور بر روی تسمه نازک (Kevlar) شارژ شده و هنگامی که مواد به میدان مغناطیسی بسیار بالای غلطک می رسد ،ذرات مغناطیسی و یا پارا مغناطیسی به غلطک چسبیده و زیر غلطک رها می شوند ، در حالیکه مواد غیر مغناطیسی بدون تاثیر پذیری از میدان در شوت مربوطه تخلیه میگردند . این گروه برای اولین بار در ایران موفق به طراحی و ساخت رول سپراتور بدون سیستم نوار نقاله نیز شده است که عملکرد دستگاه را به حداکثر میرساند .

از مزایای این دستگاه میتوان به میدان مغناطیسی بسیار بالا / قابل طراحی در یک الی پنج طبقه و بصورت فشرده / مجهز به lnverter /طراحی و ساختار استاندارد /میدان مغناطیسی بی نیاز به برق / ثابت بودن شدت میدان مغناطیسی در مدت زمان کارکرد / طراحی ویژه جهت تعویض سریع تسمه / قابلیت تنظیم دلخواه جهت رسیدن به بهترین عیار مورد نظر / قدرت جذب و ریکاوری بالا / قابلیت بسیار متنوع و منطبق با نیاز مصرف کننده و … اشاره کرد.

رول مگنت شدت بالا در پر عیار سازی در صنایع معدنی از جمله سیلیس وشیشه ، فلدسپات ،کربنات کلسیم ، کربنات منیزیم ، سیلیکات آلومینیوم ،اکسید آلومینیوم، کاربید سیلیکونی و جذب مواد معدنی از جمله میکا ،ایلمنیت و جداسازی دانه های PVC آهن دار و جداسازی ذرات آهنی میکرونیزه از انواع پودرهای صنعتی و معدنی ، قابل استفاده در صنایع نسوز ، ریخته گری ، الکترونیک و فرآوری سنگ آهن هماتیت و…. کاربرد دارد.

شدت میدان بسیار بالا

میدان مغناطیسی بی نیاز به برق

جداسازی مواد پارا مغناطیس و یا کانی ها و …..

مشخصات

طراحی و ساخت در شدت میدان های مختلف
طراحی و ساخت در ظرفیت های مختلف
استفاده از قویترین و پایدار ترین مگنت ها
طراحی قطب بندی توسط نرم افزار پیشرفته
طراحی و ساخت در قطر و طول متفاوت

گالری تصاویر

محصولات پیشنهادی گرادیان

صنایع مورد استفاده

صنایع فولادی

معدن

بازیافت سرباره

سنگ آهن

زغال سنگ

شیشه و سرامیک

فهرست